دیابت بچه ها - An Overview

Wiki Article

به همین خاطر، تشخیص زودهنگام دیابت نوع ۲ و توجه به کنترل وزن در افراد جوان بسیار مهم است.

پزشک متخصص می‌تواند برای پایین آوردن میزان کلسترول خون، داروی استاتین تجویز کند.

محققان دریافتند که کتواسیدوز دیابتی در بین کودکانی که تشخیص دیابت نوع ۱ ناصحیح و همراه با تاخیر داشته‌اند، بیشتر شایع است.

علائم 

بعضی اوقات داروها هم می‌توانند کمک کنند، مصرف متفورمین، می تواند باعث کاهش خطر ابتلا به این بیماری شود.

هر کودکی که دارای علائم یا نشانه‌های دیابت باشد، باید برای غربالگری به دکتر مراجعه کند.

خطرات و مسائل دیابت برای کودکان اطلاعات عمومی خطرات و مسائل دیابت برای کودکان

خدمات پرستاری در منزل سپید گستر، خیال شما را از بابت پرستار در منزل راحت کرده است. فقط کافیست با کارشناسان سپید گستر تماس بگیرید و از آنها مشاوره بگیرید.

انجام فعالیت‌ ورزشی و جسمی منظم در طول هفته نه فقط برای دیابت تیپ ۲ که برای همه لازم و ضروری است. ورزش روزانه به کنترل قند خون و مدیریت کلسترول کمک می‌کند و ریسک عوارض click here دیابت مثل اختلال کلیوی، بیماری‌های قلبی و عصبی و اختلالات چشمی را به حداقل می‌رساند.

مطالعه کودکان ۸ ماهه تا ۱۶ ساله که مبتلا به دیابت نوع ۱ بوده‌اند نشان داده است که ۸۰% از کودکانی که تشخیص بیماری آن‌ها تا سن ۲ سالگی صورت گرفته است، قبلا به کتواسیدوز دیابتی مبتلا بوده‌اند.

برخی افراد هم تا زمان بروز عوارض بیماری اصلا هیچ علائمی ندارند. از نشانه‌ها و علائم شایع دیابت شیرین غیروابسته به انسولین می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

اگر این بیماری را داشته باشید ، ورزش بسیار مهم است. ورزش باعث حساسیت بیشتر سلول ها به انسولین شده و گلوکز را از خون بیرون می کشد. این باعث کاهش قند خون می شود و از همه مهمتر ، انرژی بهتری به شما می دهد زیرا گلوکز به سلولها منتقل می شود.

در تست تحمل گلوکز فرد باید ۴ بار نمونه خون بدهد. این آزمایش یک بار در حالت ناشتا بعد از ۸ تا ۱۲ ساعت غذا نخوردن گرفته می‌شود.

یک سبک زندگی سالم شامل پیروی از یک برنامه غذایی سالم و درگیر شدن در فعالیت بدنی منظم است.

Report this wiki page